11 May 2012

Lasagna Daging dan Ayam


Lasagna Daging dan Ayam order dari kak Fad Kelana Jaya, Ayu Puchong dan Kak Reen Ampang, nie semua order utk sabtu lepas, lama kan baru nak kuar n3 hahahaha nie kerja orang malas punya pasal jadi macam nie lah, apa pun terima kasih semua sbb sudi order dengan pieza lain kali order lagi yer..

Ni testimoni LASAGNA dari kawan2 yg dah order..




Sebenarnya ramai lagi yg bg respon kat inbox pza tak sempat nak godek2 inbox tu sbb bnyk sangat hehehe pza akan update testimoni yer...



No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting