09 April 2011

Birthday Boy 040411 (Cake 2D Fish)

Seperti biasa tiap2 tahun InsyaAllah akan buat sambutan hari lahir Qais anak pza kat Pusat Tuisyen Mawar Intelek (PTMI), pza sj buat kat tuisyen sbb ramai sikit budak2 klu buat kat rumah tak ramai yg boleh datang pas2 ksian yg nak datang tu kena panjat tangga sampai 3 tingkat, tunggu lah pza dtg umah bawah InsyaAllah pza buat kat rumah pula boleh lah kwn2 semua datang sbb klu buat kat rumah mesti lah buat hari minggu kan....

04/04/2011 genap umur Qais 2 tahun, kejap jer rasa dah 2 tahun, tp tak berapa pandai nak ckp lg baru boleh sikit2..


Nie lah Cake Birthday Boy, cake 2D ikan.. 


Nie semasa majlis hari Lahir Qais


Cup cake hasil keras tanggan pza yg pertama..



Terpegun sbb semua org ada kat dpn, siap sedia utk nyanyi lagu birthday..


Suka tul bila semua org nyanyi lagu..


Majlis makan pun bermula..


Semua student sibuk ambil makanan, puas hati kali nie sbb kebanyakan mkn pza masak sendiri..


Qais dgn kakak Maisara, suka betul qais dgn kakak nie.. sejak dari maisara nie masuk tuisyen kat PTMI..

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting