22 August 2011

Order Minggu Lepas (14-20/08/2011)

Selamat berpuasa semua,persiapan raya dah siap ke, lg seminggu jer kita nak sambut raya, harap2 semua sudah bersedia lah yer...

Pza seperti biasa tiap2 tahun blk Kedah sbb En suami pun org kedah jgk, jd tak lah berebut2 nak blk mana kan..

Ok tak nak cerita panjang2 kat bawah nie pza upload gambar order utk minggu lps, nak upload hari2 tak sempat jd pza upload seminggu sekali lah yer...

Kat bawah nie smua gambar kek, tp ada jgk yg datang ambk biskut raya yg 3 jenis tu Tart Nenas, Tart Blueberry dgn Tart Coklat Badam...



Order dari Nurul Shah Alam, kali ke2 Nurul order dulu order Marble Cheese Brownies, kali nie dia oder Kek Karamel dgn Marble Coklat Cheese (Rasanya Nurul na order Marble Cheese Brownies tp tersalah bg tau)


Nie order dari akk Ella dgn Lynn..


Nie rupa kek sebelum bakar..


Bila dah bakar akan jd tembam mcm nie...


Nie pun order dari Lynn jgk gambar sebelum bakar...


Lynn nak nak bagi kek nie dkt cikgu tadika ank dia mintak pza tulis kat atas kek mcm nie...

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting