05 July 2011

BeEf LaSaGNa

Assalamualaikum dan salam satu malaysia, semalam pza ada kelapangan pas2 teringin nak makan lasagna, pas2 pza pun merajinkan diri lah g beli barang2 utk buat  Lasagna nie, klu makan bertiga memang tak larat nak abis punya, jd bawak lah g tuisyen makan bermarai2 pasti lagi meriah kan...

Memang seronok klu apa yg kita masak abis dlm sekelip mata, pas2 bila dia org mkn tu bertambah2, memang best lah sgt2 lain kali boleh buat lg lah mcm nie..

Pas2 bila dah nak balik tu ada cikgu nie siap tanya klu nak tempah berapa RM, pza pun x plan nak buat utk jual tp dah alang2 org tanya kan apa salahnya, rezeki jgn ditolak betul tak....

Kat sini pza sertakan harga utk Lasagna nie yer...

Lange RM 60 min order 1 biji
Medium RM30 min order 2 biji
Small RM7.50 min order 8 biji

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting