19 July 2011

TaRt NeNaS GuLuNg

Hari nie tak plan pun nak buat tart gulung nie, tp lepas makan ubat raja urat yg mak jual tu badan pun rasa segar terus jer rasa nak buat tart gulung nenas nie, walaupun tart nie ambk masa lama utk buat tp lepas jer siap masak bila rasa hmmm memang sedap lah sgt tak pernah lagi pza rasa tart yg gebus mcm nie... bkn nak angkat bakul tp memang btul2 sedap.. tak sampai 1 jam dah ada org order utk mkn sebelum puasa sorg nak ambk jumaat nanti sorg lg nak ambk sabtu nanti, alhamdullilah rezeki sebelum puasa dan raya..

Sape2 nak order utk mkn2 tu boleh lah, rasa dulu pas2 boleh bg kwn2 lain rasa klu menepati citarasa boleh lah order utk Raya nanti

Harga Tart Nenas Gulung nie RM24 / 50 Biji

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting