22 February 2011

Cake Caramel

Tak sabar2 nak potong x sempat tunggu kek tu sejuk dulu mcm nie lah jdnya...

Tara dah kuar lg kek baru, sebenarnya pza nak buat kek lumut hari nie tp disebabkan bnyk brg nak wat kek lumut tu x ada, semua nak kena kuar g beli, jd pza buat keputusan buat cake yg brg2 dah sedia ada...

Kek nih sedap sbb campuran karamel dah kek yg lembut lg gebussss....

Klu ada sape2 yg dah tergoda n nak order tu boleh lah roger2 k 

Harga cake nih RM 30 jer 
Ukuran 8 inci
Berat 1kg < >


1 comment:

  1. Nampak cantik dan sedap betul kek ni. Harganya pun tak mahal. Kek caramel? Unik nama dia. Kalau ada resepi dia pun bagus gak kan...;-)

    ReplyDelete

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting