19 June 2011

Happy Father Day 2011



Assalamualaikum semua... hari nie 19.06.2011 adalah hari bapa, SELAMAT HARI BAPA YER utk semua lelaki yg telah bergelar bapa atau bakal bergelar bapa.. tahun nie pza dgn qais x sambut pun sbb en somi kena kerja luar, dia kena g Hong Kong ikut trip company... 

Pza nak ceita sikit kisah hidup pza, sebenarnya sejak dari kecik pza x pernah rasa kasih sayang dari seorang bapa sbb lahir2 jer ayah pza dah meninggal, dia meninggal sejak pza dlm perut mak 7 bulan, maksudnya pza nie anak yatim sejak dlm kandungan lah, tp tu semua bkn alasan... mak besarkan pza sepurna mcm anak2 org lain jgk malah dia kadang2 tu rasa org yg ada bapa pun x hidup mcm pza, pza nie bkn org senang tp mak sentiasa memastikan kami sekerluarga keluar dari kesusahan.. selagi kita ada usaha dan kemahuan semua pun boleh jadi. Betul tak kwn2 semua...

Ingat dulu masa kecik hidup susah semua org tak suka, tp bagi kami tu semua bukan halangan utk kami keluar dari kesusahan, semua tu tak penting org suka atau tak itu bukan alasan, org suka ke org tak suka ke bkn dia org yg bagi kita mkn...  yg penting usaha.

Bila ingat2 blk pza x pernah pun tgk wajah arwah ayah pza, nak tgk gambar pun tak ada, hanya yg boleh pza bg sedekahkan al-fatihah setiap kali sebelum tidor, semoga beliau ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...

Disamping itu pza memohon utk kita semua sedekahkan AL-FATIHAH utk bapa2 atau sesiapa sj yg telah pergi meninggalkan kita, semoga roh mereka tenang disana... AMIN....

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting