25 June 2011

Kek Padang & Bola

 23.06.2011 genaplah umur En. Suami .. hahaha, tak boleh tulis kat sini, klu tulis sure kena marah kikikiki.... sebenarnya umur dia sama ja dgn pza, klu sape2 dah tau umur pza tu mesti boleh teka berapa umur En. Suami....

Denga itu pza pun buatkan dia Kek Padang & Bola, dia sebernarnya tak tahu pun yg pza nak buat kek utk b'day dia sbb pza tak ada cakap apa2 pun dkt dia, mlm tu pun pza x buat apa persiapan pun...

Pas2 blk jer dia dari ofice ptg tu pza bawak kek tu g tempat tuisyen sbb mlm nie memang dia ada ngajar kat tuisyen, buat sambutan pun dkt tuisyen jgk, tp buat hari khamis memang tak ramai boleh lah mkn dgn puas budak2 tu...



No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting