07 June 2011

Red Velvet Cheese Brownies

Agak lama x kuarkan cake nie kan, Red Velvet nie memang sedap rasa masam2 sikit, makan banyak pun tak muak, tp cake nie x besar mcm Red Velvet yg biasa tu sbb cake nie brownies...


Cake ni kecil jer saiz 7x7 berat 750gm ++, ku nak besar boleh bg tau pza ckp bawah tu nak 2 adunan, cake tu akan jd tebal sikit, tp memang sedap cake nie x muak mcm Red Velvet yg biasa2 tu..

No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting