02 October 2011

Order dari Akk Hairu Sec 27 Shah Alam

Salam semua...hari nie pza buat tempahan utk akk Hairu dia duduk dkt sec 27, kebetulan en somi pulak tak ada sbb kena g outstation jd secara tidak langsung pza kena beranikan diri utk hantar sendiri lah tempahan nie...

Sebenarnya pza pernah sampai kat sana tp disebabkan masa g tu en somi yg drive jd tak ambk tau sgt lah , sekali kena g sendiri baru gelabah, tp tak apa en somi ckp nanti dia bg tau jln mcm mana nak g ke sana...

Sbb yakin mesti boleh sampai so pza pun g sendiri dgn hanya call en somi tanya jln nasib baik jgk lah en somi nie bab nak bg tau jalan memang dia terer lah, akhirnya sampai jgk kat sana walaupun ambk masa dkt2 1 1/2 jam, nasib baik lah keluar awal dari rumah sbb memang dah tau mesti lmbt sampai sbb nak cari jln dulu...

Ape2 pun pza dpt pgajaran kat sini walau apa pun yg kt buat mesti yakin dan berani klu tak berani sampai bila nak mangharapkan org lain kan....


Beef Lasagna 


Brownie Kukus Lapis Cheese, Marble Chocolate Cheese , Kek Karamel pelangi & Beef Lasagna



No comments:

Post a Comment

From Home To Home Deli Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting